سری بیست و هفتم ( تبریک سال نو )

سلام عزیزم معروف شدی بهت تبریک میگم شنیدم امسال قراره سال رو به نام تو نامگذاری کنند.

.

.

.

سال گاو مبارک


چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی؟...

  یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی... 

 فرشته دوست داشتنی بهارمبارک!


 


می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره.

پس سال نو مبارک!


ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد . لطفا اصرار نفرمایید!
عید شما مبارک

سری بیست و ششم ( تبریک سال نو )

 بی تو آرزو میکنم لحظه سال تحویل هیچگاه نرسد
 امسال بدون تو نوروز برایم مفهومی ندارد

 

  

شیشه می شکند و زندگی می گذرد.نوروز می اید تابه ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه  شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

 

 از نوروز می اموزیم که هیچ وقت کسی را نا امیدنکنیم شاید امید تنها دارایی اش باشد.نوروزتان مبارک باد

 

 

 نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند. . .

 

 


لحظه ای که سال تحویل می شه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه...

سال نو مبارک

 

 

 

در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم

نوروز مبارک

  

 

 

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم.سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم

  

  

بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تر است

نوروز مبارک

 

 

 چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم   امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظها هایم زیاد باشد

 

  

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطرههای باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی 

 

 
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک

 

 دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
 تنت سالم سرایت سبز باشد
 برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند

 

 

 هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

 

 

e

 . .. ei

. .. eid


 . .. eide

 . .. eidele ghafel


 . .. didi sale 87 ham tamoom shod?

 

 سال گذشته مبارک ! انجمن عقب افتادگان ذهنی

 

 با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز 88 ، 89 ، تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک.نور به قبرت بباره

 

 

شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا. همه جا آیت اوست

نوروزتان مبارک

  

  اس ام اس مذهبی مخصوص عید نوروز 

سال خود را با بهترین 7سین آغاز کنید:

سلام قولا" من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر

 

 سال 87 با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم سال 88 مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه


 

 

اگر در نوروز کسی برات اس ام اس خالی فرستادناراحت نشو بدون انقدر دوستت داره  نمی دونه چی بگه

 

 

مهربان من

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزیجاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادیارزومندم

 

 جشن است که نوروز به پا خاسته است.شادی وسعادت جهان ان تو باد.از هر دو جهان فقط تو را می خواهم

 

 خدایا 

در طلوع سال نو

آغاز راه سبز فرداها تو قلب هر مسافر را به نور معرفت و آگاه به رمز و راز زیبایی های سفر فرما , بفهمان زندگی بی عشق نا زیباست که قدر لحظه در لحظه ناپیداست

 

 چهار دعای برتر لحظه تحویل سال

 اول دعا برای ظهور آن بی مثال

دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال

 سوم رسیدن ما به قله های کمال

چهارم تمام جیب ها پر ز پول ، اما حلال

  

 

 

بهار آمد که تا گل باز گردد

 سرود زندگی آغاز گردد

بهار آمد که دل آرام گیرد

ز درد و غصه ها فرجام گیرد 

بهار 1388 بر شما مبارک

 

   

 

عیدآمدوعید آمد /  یاری که رمید آمد

عیدانه فراوان باد / تا باد چنین بادا!

سال نو مبارک . . .

 

 

 

هیچ عیدی برایم ارزشمند تر از  حضورتو  نیست.

*

*

عیدی ما یادت نره

 

 

شیشه می شکند و زندگی می گذرد.نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است

 پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت . . .

 

 

جشن است که نوروز به پا خاسته است.شادی و سعادت جهان ان تو باد.

از هر دو جهان فقط تو را می خواهم . . .

 

 

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال

 این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .

 

 

فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم.
برایتان تندرستی و نیکروزی
در سال نو آرزو دارم.
باشد که سالی سرشار از شادی
و کامروایی داشته باشید

  

 

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم.سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم. . .

 

 

دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند می زنیم و شادی را برای یکدیگر به ارمغان می آوریم.

 

تم موبایل ( سری دوم - یوزارسیف )

اینم یک تم برای گوشی های سونی اریکسون با رزولشن ۱۷۰ *۲۲۰ . 

تم یوزارسیف ( مصطفی زمانی)  

zamani 

تم موبایل ( سری اول - ورزشی )

سلام 

امروز چند تا تم پرسپولیس می زارم امیدوارم خوشتون بیاد . 

راستی تم ها برای گوشی های سونی اریکسون با رزولیشن ۱۷۰*۲۲۰ می باشد . 

کریم باقری 

پیروزی 1 

پیروزی 2 

نظرتون رو در مورد تم ها بدید خوشحال می شم.

سری بیست و پنجم (عاشقونه)

 بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست / کوه غم از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با کی بگم / همه حرفا که آخه عزیز دل گفتنی نیست

 

 

همه بغضشون گرفته چرا بارون نمیآد / لیلی مرد از غم دوری چرا مجنون نمیآد

 

 

دوستی قطره اشکی است که در معبد عشق / هر کجا بچکد مهر و وفا میروید . . .

 

 

تا تو را دیدم ندادم دل به کس / عاشقم کردی به فریادم برس . . .

 

 

سرنوشته ما یه میدونه ، زندگی اما یه بازی / پیش اسم ما نوشتن حقته باید ببازی !

 

 

همه هست آرزویم که ببینم از تو روئی / چه رسد تو را من هم برسم به آرزوئی . . .

 

 

گر چه دوست نمیخرد ما را به ریالی / ولی نفروشم تار مویش به جهانی . . .

 

 

نور مهتاب برای عاشق شدن ایده ال است ، فقط تنها ایرادش این است

که ممکن است فردا در زیر نور آفتاب ، عشق مهتابی ات را فراموش کنی . . .

 

 

اگه یه روز عشقت تو رو تنها گذاشت و رفت ناراحت نشو چون دوباره

بر میگرده و میفهمه که هیچ کس مثل تو نمیتونه دوسش داشته باشه . . .

 

 

خداوندا باران رحمت تو همیشه در حال باریدن است ، تقصیر خودمان است

که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم . . .

 

 

شانه های عاشقان گر تکیه گاه اشک هاست / پس چرا بر شانه ام اشکی نمیریزد کسی

 

 

رفیق بی وفا را کمتر از دشمن نمیبینم / سرم قربان آن دشمن که بوئی از وفا دارد . . .

 

 

غزال خوش صدا توئی ، شیرین تر از عسل توئی / بین تموم آدما ، نگین بی بدل توئی . . .

 

 

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا ؟

 

 

من اگر اشک به دادم نرسد میشکنم / اگر از تو یادی نکنم میشکنم

اگر از هجر تو آهی نکشم / تک و تنها به خدا میشکنم  . . .

 

 

اشک ها ریزم اگر شب به آخر برسد / شب فقط یاد توام کاش به آخر نرسد . . .

 

 

تو که قصد جدائی کرده بودی  خیال بی وفائی کرده بودی

چرا با این دل خوش باور من زمانی آشنائی کرده بودی . . .

 

 

دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی / فقط یه چیز ازت میخوام

همیشه عاشق بمونی . . .

 

 

روی باغ شانه هایت هر و قت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت  میکنم . . .

 

 

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد . . .

 

 

عاشقی مثل فوتبال میمونه ، اگه مهربونی کنی گل میخوری !

 

 

من عاشق آن گلم که در بیابان عشق پژمرده شد ولی منت باران نکشید . . .

 

 

دیدار شما آرزوی ماست ، روابط عمومی شرکت چشمان بی قرار !!!

 

 

ای کاش ............. این جای خالی را تو برایم پر کنی . . .

 

 

دلم میخواد گریه کنم ، برای مرگ رازقی / برای نابودی عشق ، واسه زوال عاشقی . . .

 

 

در وفا هیچ کس استاد نیست ، ولی در بی وفائی همه استادن

چطوری استاد !؟

 

 

ای معنای انتظار یک لحظه بایست / دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست ؟

یه لحظه بایست و یک جمله بگو / تکلیف کسی که عاشقش کردی چیست ؟ 

سری بیست و چهارم (عاشقانه)

بساط عمر نیرزد به زحمت چیدن

چه چیدنی است که باید نچیده بر چیدش . . .

 


دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است ٬ ساده می افتد، ساده میشکند، ساده میمیرد،

دل من تنها سخت میگرید . . .

 

 

سـلامی چو بوی خوش آشـنایی

بدان مردم دیده روشـنایی

درودی چو نور دل پارسایان

بدان شمـع خـلوتـگـه پارسایی

 

 

نـمی‌بینـم از همدمان هیچ بر جای

دلـم خون شد از غصه ساقی کجایی . . .

 

 

او شراب بوسه می خواهد ز من /  من چه گویم قلب پر امید را

او به فکر لذت و غافل که من /  طالبم آن لذت جاوید را . . .

 

 

به چشمی خیره شد شاید بیابد /  نهانگاه امید و آرزو را

دریغا ، آن دو چشم آتش افروز /   به دامان گناه افکند او را . . .

 

 

چرا امید بر عشقی عبث بست ؟ /  چرا در بستر آغوش او خفت ؟

چرا راز دل دیوانه اش را  /  به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟

 

 

وقتی از غربت ایام دلم میگیرد / مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم / باز هم خاطره ها دست مرا میگیرد . . .

 

 

زندگی یعنی :

بخند ٬ هرچند غمگینی

ببخش ٬ هرچند که مسکینی

فراموش کن هر چند دلگیری

 

 

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه / دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای / عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

 

 

سهم هر کس که باشی ٬ خوش به حال و روزگارش

پائیز و زمستونش هم میشه مثل بهارش . . .

 

 

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم

بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین / نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . .

 

 

مرا با آتش عشقت بسوزان و نترس زیرا اشک چشمانم آن را خاموش میکند . . .

 

 

شاعر شعر حقایق نیستی / مثل من مجنون عاشق نیستی

من همیشه دوستت دارم ولی / این توئی که مثل سابق نیستی . . .

 

 

دلم غبار حسرت

من برات سوغاتی دارم / یه سبد گل محبت . . .

 

 

دریا هرچه دور شود ساحل باز هم کنار دریا میماند ٬ پس ساحلتم دریای من !

سری بیست و سوم

یوزارسیف اعلام کرد اگر مقدار آبی را که فرج الله سلحشور به این سریال بسته است بر سرزمین کنعان بسته بود ، هم اکنون پدر و برادرانم در قحطی به سر نمی بردند !  

 

نفرین خدای آمون بر کسانی که اس ام اس تکراری می فرستند !  

 

 

در پی لشگر کشی به معبد آمون ، خاتمی دوباره پیشنهاد گفتگوی تمدنها را مطرح کرد . 

 

 

بخواب گل شکستنی که دنیا دیدن نداره ، گلهای خشک کاغذی که دیگه چیدن نداره ! 

 

 

برو جلو آینه .
.
.
.
رفتی ؟
.
.
.
توش کیه ؟
.
.
.
اگه اون نباشه ، میخوام که دنیا نباشه ... 

 

 

سلام ، همسرم ، همدلم ، همقلبم ، همدستم ، همپام درد میکنه ، دکتر خوب سراغ نداری ؟ 

 

 

الهی این موبایل آنتن نمیده !

 که آنتن همچو آهوئی پریده !

الهی دل میخواد همراه اول ! 

پشیمانه که ایرانسل خریده !!!

 

 

این علامت حاکم بزرک میتی کمانه ! احترام بزارید ! ***
.
.
.
.
تو نمیخواد احترام بذاری تو از خودمونی زمبه !!!