سری سی و هشتم ( جوک )

بخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده !

میشه من اسیرتون بشم !!؟؟

پیامک غضنفر به دوست دخترش :
مهم نیست که قشنگ نیستی قشنگ اینه که مهم نیستی !!!

ترکه میره نون سنگک بگیره ، نانوا میگه اینجا چه کار میکنی !؟
میگه : تو ترکم !!!

شرکت پفیلا یه تعدادی فیل چسو نیازمند است !
هرچه سریعتر خودت رو معرفی کن !!!

بچه از باباش میپرسه : بابا تو بهشت رن ها از شوهرشون جدا زندگی
میکنن یا با هم هستن ؟ بابا میگه : بچه جون اگه زن ها با شوهرشون
یه جا باشن که دیگه اونجا بهشت نمیشه !!!



سری سی و هفتم (جوک)

یک منبع اگاه گفت مایلی کهن از چلنگر برای عضویت در تیم ملی دعوت کرد ....
گفته مث اینکه بچه ها از این بیشتر حرف شنوی دارن

 
میدونی بی مغز ها سکته مغزی نمیکنن !!؟
خوش به حالت واقعا !!!


میدونی چرا عروس و داماد بعد از عقد ، عسل میخورن ؟
چون مزه گوهی که خوردن عوض بشه !!!


هیچ گو*ی در سال جدید وضو را باطل نمی کند ( ستاد اصلاح الگوی مصرف )

برای سلامتی آن‌هایی که تا یادی ازشان نکنی یادی ازت نمی‌کنن، صلوات

گناه من نیست که بعد از (تو) ، (او) آمد . تقصیر قواعد دستوری است !

 اگه هشت لایه هم ایزوگامت کنن ، بازم ازت معرفت نم میزنه !

الهی فندق بشی ، سنجاب بشم گازت بگیرم !


 ترکه شب عروسیش می گوزه ، میگه : ای وای فشار زندگی شروع شد !!!

سری سی و ششم ( عاشقانه )

وقتی که میگویی دوستت دارم اول روی این جمله فکر کن شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش شدن او ختم شود

  
وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای باران نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی

  
اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ! نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ

 
مرز عشق این روزها شباهت زیادی به آدامس داره:

اول شیرین ، بعد دوست داشتی ، سپس تکراری و خسته کننده و در آخر دور انداختنی

  

گاهی وقتا زندگی کردن پرنده ها توی قفس از هر کاری بهتره

به شرطی که اون پرنده تو باشی و اون قفس دل یارت

 

نمی دانم چرا ما انسان ها عادت داریم آبی وسیع آسمان را رها کنیم و جذب آبی کوچک چشمانی شویم که عمقی ندارد با اینکه می دانیم روزی بسته خواهد شد اما آسمان کی بسته خواهد شد

برای سلامتی آن‌هایی که تا یادی ازشان نکنی یادی ازت نمی‌کنن، صلوات


   
عشق را با تو تجربه کردم ، امید به زندگی را در تو آموختم محبت را در قلب تو یافتم ، ای شاپرک شبهای تنهاییم با هر تپش قلبم می گویم دوستت دارم

سری سی و پنجم ( اس ام اس - تولد )

 جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !مهربانم :
تولدت مبارک
 
 
برای روز تولد تو 2 شاخه گل میخرم 1 شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم
تولدت مبارک
 
  
زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد . گل یاسمنم تولدت مبارک .
 
  
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد .
امروز روز توست... تولدت مبارک
 
 

 

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم !

تولدت مبارک
 
  
 
واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه . که رو هدیه بنویسی دلم از تو دور نیمشه !

سری سی و چهارم ( اس ام اس خنده دار )

از شب جمعه این هفته طرح زوج و فرد در رختخواب یوزارسیف به اجرا در مییاد

 

هموطنان عزیز توجه کنند هرشبی که فرداش تعطیل بود شب جمعه نیست......ستاد اصلاح الگوی مصرف

  

می رسد مجموعه یوسف به پایان غم مخور

میشود سیمای ما روزی گلستان غم مخور

ای زلیخا!!! جعفر دهقان اگر شوهر نشد

آخر شب میرسد بهرام رادان غم مخور

مدرک زیبایی یوسف اگر قلابی است

اصل آنرا می دهد آقای کردان غم مخور

در پی تصمیم اخیر یوزارسیف از این پس در قزوین ارائه بنزین فقط با آوردن برادر کوچکتر امکان پذیر است

 

در پی پیشنهاد ازدواج یوزارسیف به زلیخا ، همسر یوزارسیف بی غیرت ترین زن جهان موجب ننگ جامعه نسوان معرفی شد

از وبلاگ http://amin.mihanblog.com

سری سی و سوم ( عاشقانه )

کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن ، فقط یک لبخنده

ولی تو نیشتو ببند !

چون من بدون لبخند هم دوست دارم !

تا کور نگشته دیدگانم تو بیا / تا مور نخورده استخوانم تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .


ز غمت پیر شدم زوق شکفتن ندارم / بخدا دوست دارم جرات گفتن ندارم !

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هرکه را باشد توکل ، کار او دشوار نیست . . .

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی . . .

تو مپندار که من یاد تو را خواهم برد

من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد

سری سی و دوم ( اس ام اس )

 

الهی فندق بشی ، سنجاب بشم گازت بگیرم !



 ترکه شب عروسیش می گوزه ، میگه : ای وای فشار زندگی شروع شد !!!


 در پی تصمیم اخیر یوزارسیف از این پس در قزوین ارائه ی بنزین فقط با آوردن برادر کوچکتر امکانپذیر میباشد !!!


 وقتی پیر میشی ممکنه موهات رو از دست بدی ، یا دندونات خراب بشه ، ولی مطمئن باش زیباییت رو از دست نمی دی ! چون آدم چیزی رو که نداره از دست نمی ده !!!


 امسال هیچ گوزی وضو را باطل نمی کند . ( ستاد اصلاح الگوی مصرف آب )


 می دونی بی مغزها هیچ وقت سکته نمی کنند ؟! خوش به حالت ...


 میدونی چرا عروس و داماد بعد از عقد عسل میخورن ؟! چون مزه ی گوهی که خوردن عوض بشه !


 به ترکه میگن : کسوف شده . میگه : الهی بگردم عجب جایی اوف شده !


 توی زمین شاه منی ، تو آسمون ماه منی ، ستاره و شمع منی ، همیشه در قلب منی 


 گیرم که خلق را به طریقی فریفتی ، با دست انتقام طبیعت چه می کنی ؟!