پَـــ نَ پَـــ (سری ۱۱ )

* به رفیقم میگم شارژر سوزنی داری؟ میگه می خوای موبایلتو شارژ کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم


*میگن کریستف کلمب وقتی رسید به امریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید داداش اینجا آمریکاست؟ سرخ پوسته گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ ژاپنه ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم


*نوزاده تو بغل مامانش گریه میکرده مامانه میگه قربونت برم گرسنته؟ بچه هه به اذن خداوند میگه پَ نَ پَ دارم برای گرسنگان و زلزله زدگان سومالی گریه میکنم


* پارتی بودیم ... ملت اون وسط داشتن دستارو تکون میدادن و میرقصیدن ... رفیقم میگه دارن میرقصن!؟ پَـــ نَ پَــــ اینجا گیر افتادن! دارن برای هلیکوپتر امداد دست تکون میدن تا نجاتشون بده


*بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین ...تازه میپرسه خورد به دستت؟ پَـــ نَ پَـــ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم، دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم، عجب گلی بود عجب گلی


* یارو با موتور زده بهم ....خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه سرت داره خون میاد؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ من خودنویسم جوهرم پس داده


*تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم ، یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید ..دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟ گفتم پـَـــ نَ پـَــ برد سیستم عاملشو آپدیت کنه فردا میاره


*صادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰ ... پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟!گفتم پـــ نَ پَـــــ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت


*رفتم دندونپزشکی میگم دکتر دندون عقلم کج در اومده میگه بکشمش؟ پـَـَــــ نه پ باهاش صحبت کن شاید به راه راست هدایت شه


*مانتوش ۱۵ سانت بالای باسن مبارکشه، آرایششم که شبیه جن و پری شده ... حالا بماند که موهاش قرمزه ! میگه به نظرت برم بیرون گشت ارشادم بهم گیر میده ؟! پَـــ نـ پَـــ میبرنت صدا و سیما تو برنامه‌ی زلال احکام به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی.


*رفتیم کوه ... دارم چوب جمع میکنم ...میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟ پَـــ نَ پَـــ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت ...


*رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین، میگه بال مرغ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم


*طرف به دوست دخترش میگه عصر میام دنبالت،بوق میزنم بیا پایین بهم میگه ماشین خریدی؟؟ پ نه پ رفتم بوق خریدم!!!!


*تو تولد یکی از دوستام بودم یک نفر اومد از من پرسید که اومدی؟تو که گفتی نمیام؟ گفتم پ نه پ نیومدم این روح منه که این جاست


*خواب بیدار شدم پامو گرفتم داداشم میگه چی شده؟ میگم پام خواب رفته میگه ینی خون نرسیده گزگز میکنه؟ پَ نه پَ گذاشتمش زیر پتو فک کرده غاره رفته به خواب زمستانی...


*بردم داداشم رو رسوندم کلاس،برگشتم ... مامانم میگه رسوندیش؟ پَ نه پَ انداختمش تو چاه اینم پیرهنشه


*تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم ! طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟ میگیم:پـَـَـــ نه میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم !!!


*الان ساعت 1 شبه،رفتم از یخچال یه چی بیارم بخورم.داداشم میگه بیداری؟ میگم:پ ن پ من روح سرگردان سیاوشم اومدم بخورمت


* رفتیم واسه عروسی باغ اجاره کنیم ... یارو میگه جای امن میخای ؟ پَـــ نَ پَـــ یه باغ بده تجاوز خورش خوب باشه مهمونا روش حساب کردن  

جوکهای خفن +۱۸

یارو1 میره توالت عمومی یک گوز میده یک نفر هم تو توالت بغلی بوده اون هم یکی بلند تر میگوزه یارو1 دوباره یکی بلند تر از اون میده طرف هم از  یارو بلندتر یک دفعه یارو عصبانی میشه داد میزنه اومدی برینی یا دهن به دهن من بذاری!!!

.

.

.

روانشناسى شورت: اگه شورتت آبیه خیلى مهربونى،اگه قرمزه خیلى شیطونى،اگه سبزه خیلى احساساتى هستى،اگه زرده ریدى برو عوضش کن

.

.

.

یارو ازدواج میکنه شب تنها میخوابه
زنش میگه نمیخوای منو تو بغلت بگیری,بوسم کنی؟
میگه:من زن گرفتم که همین کثافت کاریها رو بزارم کنار!!!

.

.

.

یه روز یه بابایی (فکر کنید تو خارج!!!!!)
پسرش فارغ التحصیل میشه هیچیم بارش نبوده
زنگ میزنه به یه پارتیش میگه :دمت گرم واسه پسرم یه شغلی جور کن!
پارتی: میخوای سفیرش کنم!
باباهه: نه بابا اون خیلی زیاده...
... پارتی: میخوای وزیرش کنم!
باباهه: اوووووف نه.
پارتی: میخوای وکیل مردمش کنم!
باباهه: نه بابا یه جایی کارمندی چیزیش کن...
پارتی: شرمنده اون دیگه سواد میخواد ...

.
.
.
چه مثبته از یارو میپرسه: آقا ببخشید... خیلی خیلی عذر میخوام..شرمنده.. روم به دیوار.. اسمتون چیه؟! یارو شاکی میشه، میگه: ایجو که تو پرسیدی، اسمم انه!!!
.
.
.
به یارو میگن کردم -کردی-کرد چه صیغه ایه؟میگه اون که دیگه صیغه نیست جنده ست
.
.
.
سقراط: وقتی زن نداری فقط زن نداری ولی وقتی زن داری فقط زن داری
.
.
.
یارو میره تو یه خونه فساد ... زنشو اونجا می بینه ، میزنه زیر گریه ....... زنش می گه : چی شد ؟ ............. یارو می گه : " منو ببخش ، به خدا رفقا اغفالم کردن که اومدم اینجا ؟!!!!!!!.
.
.
.
الاغه از باباش می پرسه : بابا الاغها هم زن می گیرن؟ ........ باباش می گه : اره پسرم ....... تو دنیا فقط این الاغان که زن می گیرن!!!
.
.
.
یارو میره خواستگاری ..... دختره سبیل داشته ... یارو می گه : تو چرا سبیل داری؟...... دختره میزنه زیر گریه .یارو  می خواد دلداریش بده ..... می گه : مرد که گریه نمی کنه !!!!
.
.
.
شعار روز جهانی ایدز : اگر داری تو عقل و دانش و هوش ..... بخر کاندوم بکش روش و بکن توش!!!
.
.
.
یارو صبح زود تو صف شیر به یک خانم خوشگل گفت: خانم با من ازدواج می کنید تا مجبور نباشید تو صف باشید.خانم گفت چند تا زن دارید.حاج آقا گفت چهارتا. خانوم گفت صبح تو صف شیر باشم بهتر از اینه که شب تو صف کیر باشم
.
.
.
خانم فروشنده: آقا اینجا سیگار نکش. خریدار: این سیگارو الآن از خودتون خریدم! خانم: باشه، ما اینجا کاندوم هم میفروشیم، دلیل نمیشه منو بکنی
.
.
.
یارو خیاطی داشته یه مشتری زن میاد میگه:آقا من یه لباس می خواموقتی خم میشم از جلو سینه ام معلوم باشه از عقب شورتم.یارو  میگه: خانم ما معمولی می دوزیمخودت هر جا رفتی بگو من جنده ام
.
.
.
به یارو میگن کدوم حیونه که موقع نمازصبح ادموبیدار میکنه؟میگه آقام
.
.
.به یارو میگن چرا ازدواج نمیکنی؟ میگه آخه نامردیه یکی واست غذا بپزه لباساتو بشوره همه کاراتو بکنه اونوقت تو آخر شب بگیری بکنیش!!!

اس ام اس تبریک تولد امام رضا


شما یک آسمان باران نابی / برای خشکی چشم خرابی

میان کاسه های خالی ما / نزول قطره های مستجابی . . .

ولادت امام رضا(ع) بر شما مبارک
.
.
.
آمد بهار و صحنه گلزار دیدنیست

گل جوش سبزه از در ودیوار دیدنیست

چون عمر گل چو شادی امروز ما کم است

فرصت مده زدست که بسیار دیدنیست

میلاد امام رضا(ع) خجسته باد
.
.
.

مژده ای اهل رضا روی رضا پیدا شد / جلوه حسن الهی به فضا پیدا شد

ضعفا روی به گلزار ولایت آرید / که گل روی معین الضعفا پیدا شد . . .
.
.
.

حق، معرفت به هر نگاهم داده / در حلقه ی عشق خویش راهم داده

اینها همه علتش فقط یک چیز است / ایرانی ام و رضا پناهم داده . . .

میلاد آقا امام رضا مبارک
.
.
.
ز رحمت به موسى بن جعفر خدا / گران هدیه اى را عطا مى کند

به نجمه عطا کرده حق آیتى / که حق را ز باطل جدا مى کند

قدم زد على بن موسى به عالم / که عالم بر او اقتدا مى کند . . .
.
.
.

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا

ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا

عیدتون مبارک
.
.
.
خوش آمدی رضا جان جانم فدا نمایم / تبریک من پذیــری باشد همین دوایم

از جان تو را بخوانم خوشبو شود دهانم / لطفی نما رضا جان تا من به کعبه آیم . . .
.
.
.
حق معرفتی به هر نگاهم داده

در حلقه‌ی عشق خویش راهم داده

این ها همه علتش فقط یک چیز است

ایرانی‌ام و رضا پناهم داده . . .
.
.
.
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد / بدون واسطه دم از احد نخواهد زد

گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف / به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد . . .
.
.
.
چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند / موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت / زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد / چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

ولادت غریب الغربا، معین الضعفا، حضرت رضا (ع) مبارک
.
.
.
یاد او در عمق دلها می شکوفد همچو نور / نام او در کام جانها می تراود همچو قند

ای حضور هشتمین، افتادگان غربتیم / دست ما را هم بگیر از لطف، ای بالابلند . . .

عید شما مبارک
.
.
.
رضای تو را من رضایم، رضا جان / به دربار تو من گدایم رضا(ع) جان

اگر دور از مکه و کربلایم / تویی مکه و کربلایم رضا(ع) جان . . .
.
.
.
اى شه طوس که سرچشمه الطاف خدایى / جان ما باد فدایت که ولی ‎نعمت مایى

میوه باغ رسالت، شه اقلیم ولایت / بحر مواج علوم و کرم و لطف و رضایى . . .
.
.
.
آن شب شب میلاد سبز هشتمین لاله / دل را پر از عطر و صفاى یاس‎ها کردند

باران مهر و رحمت و نور و صفا بارید / دل را بـه عـشق پاک “آقا” آشنا کردند . . .
.
.
.
بر در دوست به امید پناه آمده ایم / همره خیل غم و حسرت و آه آمده ایم

چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان / لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ایم . . .
.
.
.
لحظه‌های شادی دلهای ما آغاز شد / باز ذکرِ حمد حقِ با سینه‌ها دمساز شد

امشب از یومن قدومت یا علی موسی الرضا / غنچه‌‌ای از گلشن آل محمد باز شد . . .
.
.
.
یا رضا جان کن مدد بر خوانِ تو مهمان منم / در شبِ میلادِ تو دلْ‌تشنه‌ی درمان منم

دست من از عیدی لطف و شفاعت خالی است / پادشاهی من گدایم، دست بر دامان منم . . .
.
.
.
السلام ای حضرت سلطان عشق / یا علی موسی الرضا ای جان عشق

السلام ای بهر عاشق سرنوشت / السلام ای تربتت باغ بهشت . . .
.
.
.
ساقى که خود تجلى مستانه مى‏کند / ما را خمار وارد میخانه مى‏کند

بنیانگذار شیوه لیلائیان رضاست / کز دل جنون بسازد و دیوانه مى ‏کند . . .
.
.
.
ما دولت تسلیم و رضا می طلبیم / راهی سوی اقلیم بقا می طلبیم

اندر دو جهان ، عزت و اقبال و نجات / از فیض ولایت رضا می طلبیم . . .

دزدیده شده از وبلاگ راد اس ام اس

داستان (کامیون حمل زباله)

روزی من با تاکسی عازم فرودگاه بودم. ما داشتیم در خط عبوری صحیح رانندگی می کردیم که ناگهان یک ماشین درست در جلوی ما از محل پارک خود بیرون پرید. رانندة تاکسی من محکم ترمز گرفت. ماشین سر خورد، و دقیقاً به فاصله چند سانتیمتری از ماشین دیگر متوقف شد! راننده ماشین دیگر سرش را ناگهان بیرون آورد و شروع کرد به فریاد زدن به طرف ما. راننده تاکسی فقط لبخند زد و برای آن شخص دست تکان داد. منظ...ورم این است که او واقعاً دوستانه برخورد کرد. با تعجب از او پرسیدم: ((چرا شما این رفتار را کردید؟ آن شخص نزدیک بود ماشین تان را از بین ببرد و ما رابه بیمارستان بفرستد!)) در آن هنگام بود که راننده تاکسی درسی را به من آموخت که هرگز فراموش نکرده و برایتان توضیح میدهم: ((قانون کامیون حمل زباله.)) او توضیح داد که بسیاری از افراد مانند کامیون های حمل زباله هستند. آنها سرشار از آشغال، ناکامی، خشم، و ناامیدی در اطراف می گردند. وقتی آشغال در اعماق وجودشان تلنبار می شود، آنها به جایی احتیاج دارند تا آن را تخلیه کنند و گاهی اوقات روی شما خالی می کنند. به خودتان نگیرید. فقط لبخند بزنید، دست تکان بدهید، برایشان آرزوی خیر بکنید، و بروید. آشغال های آنها را نگیرید تا به افراد دیگر ی در سرکار، در منزل، یا توی خیابان پخش کنید. حرف آخر این است که افراد موفق اجازه نمی دهند که کامیون های آشغال روزشان را خراب کنند و باعث ناراحتی آنها شوند. زندگی خیلی کوتاهتر از آن است که صبح با تأسف از خواب برخیزید، از این رو..... ((افرادی را که با شما خوب رفتار می کنند دوست داشته باشید. برای آنهایی که رفتار مناسبی ندارند دعا کنید.)) "زندگی ده درصد چیزی است که شما می سازید و نود درصد نحوه برداشت شماست"

آیا میدانید ... (سری ۶ )

آیا میدانید که ایرانیان در ۲۵۰۰ سال پیش در تخت جمشید دارای صفحات پخش موسیقی بوده‌اند.

.

.

.

آیا میدانید که کنه حشره‌ای ریز است و میتواند یک سال تمام بدون غذا زنده بماند

.

.

.

آیا میدانید که بلندترین بادگیر جهان در یزد به ارتفاع ۳۴ متر قرار دارد.
.

.

.
آیا
میدانید که یک نوع پشه وجود دارد که در ثاتیه هزار بار بال میزند.
.

.

.
آیا
میدانید که چشم انسان معادل یک دوربین 135 مگا پیکسل عمل می کند.

.

.

.

آیا میدانید در اکثر کارخانه ها ی آبلیمو های صنعتی حتی یک لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو صنعتی از «آب کاه» بعلاوه برخی اسانس ها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب ته نشین نشدن محتوای آب لیمو میباشد

.

.

.

آیا میدانید پفک حاوی تار ترازین (ماده قرمز و نارنجی رنگ) سبب اختلالات رفتاری و اضطراب و پرخاشگری و عصبیت در اطفال می شود

.

.

.
.آیا می‌دانید سس مایونز از همه غذاها مضرتربرای صدمه به پوست و جوش صورت است.

.

.

.

آیا می‌دانید مغز در هنگام خواب فعال‌تر از وقتی است که تلویزیون می‌بینید

.

.

.
آیا می‌دانید اگر مادران در زمان بارداری سیب به خصوص سبز استفاده کنند نوزادانشان زیبا می‌شوند.
.

.

.
آیا می‌دانید انرژی که خورشید در ۱ ثانیه تولید می‌کند برای مصرف ۱ میلیون سال زمین کافی است.

.

.

.


داستان جالب انتقام

دخترجوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چندماهه به آرژانتین منتقل شد.
پس از دوماه، نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون:
لورای عزیز ، متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم و باید بگویم که دراین مدت ده بار به تو خیانت کرده ام !!! و می دانم که نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم. من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم برایم پس بفرست
باعشق : روبرت
... دخترجوان رنجیـده خاطر از رفتار مرد ، ازهمه همکاران و دوستانش می خواهدکه عکسی ازنامزد، برادر، پسرعمو ، پسردایی … خودشان به او قرض بدهند و همه آن عکس ها را با عکس روبرت، نامزد بی وفایش، دریک پاکت گذاشته و همراه با یادداشتی برایش پست می کند ، به این مضمون:
روبرت عزیز، مرا ببخش، اما هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم، لطفاً عکس خودت را از میان عکسهای توی پاکت جدا کن و بقیه را به من برگردان !!!

جمله قشنگ



میشه تنهایی بازی کرد ، میشه تنهایی خندید ، میشه تنهایی سفر کرد ، ولی خیلی سخته تنهایی ، تنهایی را تحمل کرد ....!!!
.
.
.
خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ، خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد، خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ، خیانت می تواند جاری کردن اشکی به ناحق باشد
.
.
.
از زندگی هر انچه لیاقتش را داریم به ما میرسد نه آنچه آرزویش را داریم.
.
.
.
اگه گریه کردن دردها رو دوا می کرد ؛ تو داروخونه پیاز می فروختن
.
.
.
بدی‌های من به خاطر بدی کردن نیست. به خاطر احساس شدید خوبی‌های بی‌حاصل است.......
.
.
.
عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته ...
هر داغی یک روز سرد می شود ، اما هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود
.
.
.
اینکه واسه خودت کسی هستی دلیل نمیشه واسه منم کسی باشی ...
.
.
.
بعضی ها در حالیکه هندونه زیر بغلت میذارن ، پوست موز هم زیر پات میندازن ...
.
.
.
اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست
واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده
.
.
.
وقتی زندگی را از یخ ساختی ، برای آب شدنش گریه نکن ...
.
.
.
وقتی عصبانی هستی مواظب حرف زدنت باش
عصبانیت فروکش خواهد کرد ولی حرفهاییت برای همیشه باقی می مانند.
.
.
.
بدتر از اونایی که وقتی شوخی میکنی جدی میگیرن
اونایی هستن که وقتی جدی میگی، شوخی میگیرن !
.
.
.
سماق ها یم را مکیده ام ،
علفهای زیر پایم را به چمن زن سپردم ،
گنجه ها را پر از نخود سیاه کرده ام ،
وقت آمدنم شد، بگو بیـــا . . . !!!
.
.
.
آدما دو جور زندگی میکنن یا غرورشونو زیر پاشون میذرانو با انسانها زندگی میکنن.
یا انسانهارو زیر پاشون میذارنو با غرورشون زندگی میکنن . . .
.
.
.
قاصدکها هم مانند تو
بعد از کلی آرزو مرا ترک گفتند
انگار این رسم طبیعت است
.
.
.
این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست
که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . .
.
.
.
وقت خریدن لباس های پاییزی دقت کنید
لباس هایی با جیبهای بزرگ به اندازه ی دو دست
شاید همین پاییز عاشق شُدید
.
.
.
تنهایی یعنی زل بزنی به آی دی روشن طرف و هی بگی لعنتی پی ام بده... بعد یارو آف شه
.
.
.
دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !
آخرش نگفتی: تو ، دردی یا درمان ؟