پَ نه پ (سری ۱۲)


*به رفیقم میگم : شب عروسیت ارکستر هم میاری ؟ میگه : پـَـــ نــه پـَـــ دامبول سلطنه رو دعوت میکنم برامون بشکن بزنه

* گوشیم زنگ زده رو ویبره بود خواهرم میگه رو ویبره اس؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ تازگیا میخواد زنگ بزنه، زوور میزنه نمیتونه..!

*سر کلاس دستم رو اوردم بالا استاد میگه سوال داری؟ گفتم پ نه پ میخوام خطای کف دستم رو ببینی فالم رو بگیری

*میگم دیگه میخوام از ایران برم ...
میگه با آژانس مهاجرتی میری؟!
پَـــ نَ پَــــ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر برم

*مادر دانش آموزِ اومده مدرسه....معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین....میگه تو خونه؟....پَـــ نَ پــــ تو زمین های خاکی........اکثر قهرمانا از زمین های خاکی شروع کردن

*تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل
(ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)

* رفتم رستوران گارسون اومده میگه چی میل دارین.گفتم بی زحمت یه جوجه . گفت جوجه کباب؟ گفتم پ ن پ از این جوجه رنگیه بیار اینجا بازی کنیم

*دارن گوسفندرو قربونی میکنن ... یه آفتابه آوردن که بش آب بدن ...
اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!
پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره ...

*با نامزدش رفته طلافروشی حلقه بخره ...
فروشنده میگه واسه نامزدی میخواین؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سره صحنه فیلمبرداری ارباب حلقه ها بودیم، حلقه کم آوردیم، اینه که مزاحم شما شدیم

* رفتم کتابفروشی میگم از دکتر شریعتی چی دارین ؟ میگه کتاباشو میخوای؟ پ ن پ لباس زیراشو میخوام !!

* به خواهرم میگم علم یا ثروت ؟ میگه یعنی کدومشون بهتره ؟ پ نه پ من غول چراغ جادو ام یکیشو بگو تا برات برآورده کنم

*یه دوست آلمانی دارم اومده بود ایران، نصفه شب قلبش درد گرفت بردیمش بیمارستان، پرستاره میگه سکته کرده؟میگم پـَـــ نَ پـَـــ دیدیم خوابه یواشکی آوردیمش ختنه ش کنیم...

*داشتیم دربی رو نگاه میکردیم استقلال گل زد/کلی جیغ ودست و اینا زدیم. مامانم اومده میگه چی شد؟ گل زد؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه کبوتر رفته وسط چمنا سرو صدا کردیم بره اونور بازیکنا لهش نکنن.....

*با دوستم نشستیم عکسای عروسیه اون یکی دوستمو نگاه میکنیم ...
میگه سارا شوهرش کچله؟!
پَ نه پَ مو داره فقط فرقشو گشاد باز کرده

*یه روز رفتم به بابام سر بزنم سرکارش بابام گفت اومدی منو ببینی؟گفتم پ ن پ اومدم ببینم سرکار اومدی به کار فرمات بگم

داستان (چمن‌زن کوچک)

پسر کوچکی وارد مغازه ای شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد و بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه‌های تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره.

 

مغازه دار متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد. پسرک پرسید: "خانم، می‌توانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن‌های حیاط خانه تان را به من بسپارید"؟

 

زن پاسخ داد: "کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد"!

 

پسرک گفت: "خانم، من این کار را با نصف قیمتی که او می‌دهد انجام خواهم داد"!

 

زن در جوابش گفت که از کار این فرد کاملاً راضی است.

 

پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنهاد داد: خانم، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برایتان جارو می‌کنم. در این صورت شما در یکشنبه زیباترین چمن را در کل شهر خواهید داشت.

 

مجدداً زن پاسخش منفی بود.

 

پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت، گوشی را گذاشت.

 

 

مغازه دار که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: "پسر...، از رفتارت خوشم آمد؛ به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری به تو بدهم".

 

پسر جواب داد: "نه ممنون، من فقط داشتم عملکردم را می سنجیدم. من همان کسی هستم که برای این خانم کار می کنم


جمله قشنگ


خوشبختی یافتنی نیست ، ساختنی است . . .


.

.

.

بزرگ ترین اقیانوس جهان (آرام) است ، پس آرام باش تا (بزرگ) باشی . . .


.

.

.

همه رویاهای ما میتواند محقق شوند ، اگر ما شجاعت دنبال کردن آن ها را داشته باشیم


.

.

.

کلمه جادویی که شما را به همه آرزو هایتان میرساند

خ-و-ا-س-ت-ن

.

.

.

انسان برای موفقیت به دنیا میآید ، نه برای شکست . . .

.

.

.

مطمئن ترین اصل در طول زندگی ، خود سازی است ، نه اصلاح دیگران . . .

.

.

.

اشک های دیگران را مبدل به نگاه های پر از شادی کردن از بزرگترین خوشبختی هاست . . .

.

.

.

افسوس که جوانی المثنی ندارد . . .

.

.

.

تمام چیزی که باید از زندگی آموخت ، تنها یکی کلمه است

((میگذرد))

.

.

.

عشق مانند آسمان است ، گاهی صاف است و شاد ، گاهی غمگین است و بارانی . . .

.

.

.

خدایا ، چه گم کرد آنکه تو را یافت ، و چه یافت آنکه تو را گم کرد . . .

.

.

.

هرگز چشمانت را برای کسی که معنی چشمانت را نمیفهمد گریان نکن . . .

.

.

.

به هنگام خشم ، بردبار

موقع ترس ، شکیبا

و در راه کسب آهسته باش . . .

.

.

.

در لحظات تصمیم گیری است که سرنوشت ما شکل میگیرد . . .

.

.

.

همیشه سخت ترین سیلی را از کسی میخوری که روزی بهترین نوازشگرت بود . . .

.

.

.

بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را میدانند و باز هم دوستم دارند . . .

.

.

.

آتش فریاد را با آب سکوت خاموش کن . . .

.

.

.

آن که میخواهد روزی پرواز عشق را تجربه کند ، نخست باید روی پای خود ایستادن

را بیاموزد ، پرواز را که با پرواز آغاز نمیکنند. . .

.

.

.

باران باش و ببار ، نپرس پیاله های خالی از آن کیست . . .

.

.

.

وقتی کسی صادقانه بهت عشق هدیه میکند و تو پس میزنی

منتظر باش تا قلبتو به کسی هدیه کنی و اون تو رو پس بزنه . . .

.

.

.

زندگی جدولی است که هر کس در صدد حل آن بر آید ، جایزه اش مرگ است . . .

تبریک عید غدیر

آنان که علی خدای خود پندارند / کفرش به کنار عجب خدایی دارند.

.

.

.

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد
عید غدیر مبارک

.

.

.

شبی در محفلی ذکر علی بود
شنیدم عارفی فرزانه فرمود
اگر آتش به زیر پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری
خورشید شکفته در غدیر است علی
باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتاست
بر ملک محمدی امیر است علی

.

.

.

نام علی : عدالت — راه علی : سعادت — عشق علی : شهادت — ذکر علی : عبادت — عید علی : مبارک

.

.

.

ما زین جهان از پی دیدار میرویم ، از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ، درب بهشت گر نگشایند به روی ما ، گوییم یا علی و ز دیوار میرویم

.

.

.

اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش میداشتند و اگر خلق عالم علی را دوست میداشتند ، جهنم آفریده نمیشد .

.

.

.

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد
عید غدیر خم مبارک باد

.

.

.

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟

.

.

.

تمام لذت عمرم در این است / که مولایم امیرالمومنین است


جوک


* تصمیم دارم چند روز دیگه عروسیه یکی از رفیقام, براش یه کارتن تخم مرغ دو زرده کادو ببرم! چطوره؟؟؟
ولی تحقیق کردم دیدم گرونه ، سکه به صرفه تره

.

.

.

*ترکه گاو داری میزنه مامور بهداشت میاد میگه به گاوات چی میدی میگه اتو اشغال کلی جریمش میکنه ساله بعد باز میاد میگه به گاوات چی میدی ؟ ترکه میگه جوجه کباب پیتزا باز ماموره کلی جریمش میکنه ساله بعدش باز میاد ماموره میگه چی میدی به گاوات ترکه میگه والا هر روز صبح 1000تومان بهشون میدم برن هر چی دوست دارن بخرن :|


.

.

.


* بچه ها توی کلاس داشتند سر و صدا می کردند که ناظم میاد تو با عصبانیت می گه: اینجا طویله است؟ یکی از بچه ها می گه: نه آقا اشتباهی اومدید


.

.

.


*به نــی نـــی میگن ایثار یعنی چی ؟
میگه یعنی بزالی بابایی کنالت ممه بخوله
.

.

.


*دعای خالصانه یک کودک: خدایا برای خانم های فقیری که تو کامپیوتر بابام هستن، لباس بفرست!!!

آیا میدانید ... ( سری 7 )

ایا میدانید شتر مرغ ازسریعترین حیوانات است طول هر قدم این حیوان به 5 متر و سرعتش به 70 کیلومتر نیز میرسد

.

.

.
ایا میدانید برای فرار از نیروی جاذبه زمین به سرعت 40,000 km نیاز است.

.

.

.
ایا میدانید مصرف بادام انسان را لاغر می کند

.

.

.

ایا میدانید ناخنهای انگشتان دست ، تقریبا چهار برابر ناخنهای پا رشد می‌کنند
.

.

.ایا میدانید در تایوان بشقابهای گندمی درست می‌شود و افراد بعد از خوردن غذا ، بشقابشان را هم می‌خورند
.

.

.ایا میدانید شتر مرغ در 3 دقیقه 95 لیتر آب می‌خورد.

.

.

.

ایا میدانید که شن خیس از شن خشک سبک تر است.


.

.

.
آیا می دانید که دانشمندان ثابت کرده اند که گل سرخ ترکیبی از بوی 40 نوع گل مختلف است.

.

.

.

آیا میدانید مصرف زغال اخته از تنگی عروق خون جلوگیری میکند.

.

.

.

آیا میدانید فاصله بین مچ دست تا ارنج برابر با طول کف پا است.

.

.

.

آیا می دانید که وسعت کره ماه به اندازه قاره استرالیاست.

.

.

.
آیا می دانید که هر چشم مگس از10 هزار عدسی تشکیل شده است.

.

.


آیا می دانید که شلوغ ترین مکان دنیا کندوی زنبور عسل است.

.

.

.

آیا می دانید که این حقیقت دارد که به راستی فیل از موش میترسد.

.

.

.
آیا می دانید که اگر کلفتی تار عنکبوت به اندازه مغز یک مداد به هم تنیده میشد می توانست یک هواپیمای بویینگ سنگین وزن را تحمل کند.

چرا هر وقت من این وبلاگ رو به ول میکنم و آپ نمیکنم ، بازدید ها زیاد میشه ،‌ولی وقتی هر روز آپ میکنم کسی به اینجا سر نمیزنه ؟؟؟