نمیدونم چه صیغه ایه ...


نمیدونم چه صیغه ایه ؛ بلا که نازل میشه همزمان چند تا با هم از زوایای مختلف جیگرتو حال میارن!


- نمیدونم چه صیغه ایه این دنیا ؛ نه اومدنش دست خودمونه، نه رفتنش .

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ بعد یه سفر طولانی دستشویی خونه خود آدم یه صیغه دیگه ست.

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ یه مشت بادوم میخوریم آخریش تلخ از آب درمیاد.

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ هر موقع میخوای شیک صحبت کنی تپق میزنی !

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ هر چیز خوب تو زندگی یا غیر قانونیه و یا غیر اخلاقی و یا چاق کننده.

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ فرو کردن نی اونجای ساندیس که نوشته " از این قسمت باز کنید" سخت تره و از تهش آسونتر!

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ همیشه کلید آخری توی دسته کلید درو باز میکنه!

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ تو سر برگ امتحان همیشه جلوی نام اسم و فامیلو کامل مینوشتیم بعد تازه میدیدم پایینش نوشته نام خانوادگی !

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ وقتی مردم بهت میگن احمق! در واقع داری راه درست رو میری . . .

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ دست تو کیفت میکنی همه چی دستت میاد جز اونی که دنبالشی!

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ از هر طرف تو ترافیک برم اگزوز خاور تو پنجره ست !

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ خلال دندون هم لای دندون آدم گیر میکنه !

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ آدم تا یه تصمیم خوب میگیره همش دوست داره از شنبه شروع کنه!

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ ملت حرف دروغ رو باور میکنند ولی حرف راست رو نه.

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ یه چیزیو چند وقت استفاده نمی کنی تا میندازیش دور بهش احتیاج پیدا میکنی!

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ وقتی تنها یه نخ سیگار برات باقی مونده سرو ته روشنش میکنی .

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ تا میای توبه کنی موقعیت یه گناه تپل فراهم میشه !!!

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ مهمترین کلمات همیشه نوک زبونت هستند.

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ ما ایرانیا هرچی مشکلاتمون بیشتر میشه بیشتر خودمونو با مشکلات تطبیق میدیم و هیچ تلاشی برای رفع مشکلاتمون نمی کنیم !!!

- نمیدونم چه صیغه ایه ؛ فقط کافیه کنترل تلویزیون رو دستت بگیری تا همه یادشون بیفته میخوان تلویزیون ببینن!

پـــ نــه پـــ (سری 16)


-به دوستم گفتم میخوای بری دماغتو عمل کنی کوچیک بشه؟ گفت پ نه پ میخوام برم یه سیستمی روش پیاده کنم وقتی دروغ میگم دراز بشه!! 


-رفتم کلاس ثبت نام کنم یارو میگه متولده چه سالی هستی؟میگم 74 میگه 1374؟
پ ن پ 74 سال بعد از میلاد مسیح!!

-یارو میگه تو عکست داری شمع فوت میکنی؟
پ نه پ دیدم کیکم گرمش شده خواستم یه حالی بهش بدم!!

-رفتیم کنسرت آخرای کنسرت شده خوانندش میگه اون عقبی ها حال میکنن؟
پـــ نــه پــــــ صبر کردیم جلویی ها برن که ما هم بیایم جلو حال کنیم!!

-یه دختر خوشگل و خوش اندام جلوی روزنامه فروشی دیدم ؛ رفتم و بهش شماره دادم پسر عمم میگه بهش شماره دادی؟
پـــ نه پـــ روش کلیک کردم و ادد کردمش!

-وسط زمستون تو هوای 20- درجه اومدم خونه مس سگ دارم میلرزم داداشه میگه سردته؟
پ ن پ دارم با ویبره نوکیا کل کل می ذارم!!

-به طرف میگم پژوه 206 ،600 تومن گرون شده طی 1 ماه، میگه 600 هزار تومن! 
پ نه پ 600 تومن اونم برای صدقه در جاده های کم خطر !

-یه تصادف زنجیره ای توو اتوبان شده یارو سرش از ماشین آورده بیرون میپرسه آقای تصادف شده؟؟ میگم پـــ نــه پــــــ این ماشینا اینجا دارن دودو چی چی بازی میکنن!!

-رفتیم گوسفند بخریم یارو می گه می خواین بکشینش؟
میگم پ نه پ ماشین خراب شده بود می خوایم سوارش شیم با بچه ها بریم شمال!!

-زنگ میزنم پشتیبانی وایمکس, اپراتورش میگه مشکلی داشتید؟؟؟
پ ن پ زنگ زدم ببینم قرار امشب یادت نرفته!!!!!

-رفتم کارنامم رو گرفتم، اشکم در اومد، دوستم میگه باز درس افتادی؟ ...
پـــ نــه پــــــ دارم نامه عاشقونه میخونم اشکم دراومده!!

-رفتم پیتزا گرفتم می گم آقا یه جعبه هم بدین. میگه: میخواین ببرین؟
میگم: پــــــــ نه پـــــــــ می خوام با مقواش بخورم سیر شم!

-شب امتحان کتابم جلوم بازه دوستم اومده میگه داری میخونی؟
پـــ نــه پــــــ دارم عکساشو نگاه میکنم که اگر مورد اخلاقی داشت زنگ بزنم واحد تالیف کتب درسی تو چاپ بعدی سانسورش کنن!!

-یارو رو به اتهام 500 میلیون تومن کلاهبرداری با هزارجور بدبختی گرفتیم بردیم دادگاه ... قاضی به ما میگه: شما تقاضای مجازاتش رو دارید؟!!!
گفتم: پ نه پ! اومدیم شما واسطه بشی ازش بله بگیریم، بشه دوماد گلمون!!!

-در میوه فروشی دارم گلابی ها رو زیرو رو میکنم میوه فروشه میگه گلابی میخوای؟
پـــ نــه پــــــ اومدم حالشونو بپرسم ببینم خوبن کم و کسری ندارن اگر نون میخوان براشون بگیرم!!

-دوست دخترم اومده دم شرکت منتظرمه اومدم بیرون میگم منتظر من بودی؟
میگه پـــ نــه پــــــ منتظر بابات بودم!!

-زنگ زدم به استادم واسه نمره میگه نمره میخوای؟
پ ن پ امتحان قبلی بهم نچسبید میخوام یه بار دیگه امتحان بدم!!

-ورزش میکردم یهو گردنم ترق صدا کرد داداش کوچیکم میگه گردنت بود؟
پـــ نــه پـــ جناغ مرغ بود شکوندم باهات "یادم تو را فراموش" بازی کنم!!

-بدبخت تصادف کرده، ترکیده، روش کفن کشیدن، یارو میپرسه: آخی مرده؟
پ نه پ بنده خدا یکم خجالتی رفته زیر کفن کسی نبیندش!!

-رفتیم نمایندگی فروش خودرو خانومه میگه اومدین برای خرید خودرو؟
پ نه پ اومدیم تقدیر و تشکر کنیم از خدمات بعد از فروشتون!!

-دارم والیبال میبینم بابام میگه والیباله!
پ ن پ فوتباله، دیدن بازیش یکنواخت شده دارن با دست بازی میکنن تنوع شه !

آخه این چه وضعیه؟


تو تلویزیون 2 ساعت در مورد سرویس جاسوسی گوگل صحبت می کنند! آخر برنامه که میخواد پست الکترونیک بده آدرس جیمیل میده!!!!!

مجری 20:30 راس هشت و نیم اومده میگه: با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد بقیه اخبار رو بعد از اذان مغرب به سمع و نظر شما میرسونیم!!!!!!

تو مملکتی که کنجد روی نون بربری یه نوع آپشن حساب می شه دیگه ...!؟!؟!؟!؟!؟

مجری از طرف می پرسه نظرتون راجع به کتاب تو اتوبوس چیه؟ میگه خوبه، هوا گرمه تو اتوبوس باهاش خودمو باد میزنم !!!!!

طرف عروسیشو مختلط می گیره و توش مشروب سرو می کنه ولی تاکید عجیبی داره که حتما عروسیش باید شب تولد یکی از ائمه باشه !!!!

توی تهران، کل جدول مندلیف رو با یه نفس میکشی تو بدن!!!!!

رفتم داروخونه میگم پماد ضد خارش میخوام, یارو زیر لب میگه نیگا جوونای این مملکت حال ندارن خودشونو بخارونن!!!!!

امشب به خانمم میگم از پای سیستم پاشو میخام ایمیلامو چک کنم. میگه صداتو بیار پایین دیگه از روح الله داداشی که گنده تر نیستی!!!!

خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟ منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه!!!!!

یه عمر رفتیم سینما آخر نفهمیدیم دسته های صندلیش ماله خودمونه یا بغل دستیمون!!!!

دختر عمه ام رو تو خیابون با یه پسره دیدم هول شده میگه داداشمه!!!!

قبلا برق میرفت بابامون سر فحش رو میکشید به اداره برق، الان برق میره خوشحال هم میشه!!

قیمت نون سنگک با ویندوز 7 ، یکیه!!!!

رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده، چه کار کنم؟ میگه صدای ضبط رو زیاد کن!!!!


دزدیده شده از وبسایت 1 دوست

خلاقیت دانشجو برای فرار از نمره صفر


خلاقیت فوق العاده جالب یک دانشجو باعث شد که استاد به او صفر ندهد!

پاسخهای جالب این دانش اموز باعث شد تا نمره صفر نگیرد. سوال ها و جوابها را بخوانید.

ANSWERS OF A BRILLIANT STUDENT WHO OBTAINED 0 But I would have given him 100


Q1. In which battle did Napoleon die?
* his last battle

1- در کدام جنگ ناپلئون مرد؟
* در آخرین جنگش


Q2. Where was the Declaration of Independence signed?
* at the bottom of the page

2- اعلامیه استقلال امریکا در کجا امضا شد؟
* در پایین صفحه


Q3. How can u drop a raw egg onto a concrete floor without cracking it?
* Concrete floors are very hard to crack.

3- چگونه می توانید یک تخم مرغ خام را به زمین بتنی بزنید بدون اینکه ترک بردارد؟
* زمین بتنی خیلی سخت است و ترک بر نمی دارد.


Q4. What is the main reason for divorce?
* marriage

4- علت اصلی طلاق چیست؟
* ازدواج


Q5. What is the main reason for failure?
* exams

5- علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟
* امتحانات


Q6. What can you never eat for breakfast?
* Lunch & dinner

6- چه چیزهایی را هرگز نمی توان در صبحانه خورد؟
* نهار و شام

Q7. What looks like half an apple?
* The other half

7- چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است؟
* نیمه دیگر آن سیب


Q8. If you throw a red stone into the blue sea what it will become?
* it will simply become wet

8- اگر یک سنگ قرمز را در دریای آبی بیندازید چه خواهد شد؟
* خیس خواهد شد.


Q9. How can a man go eight days without sleeping ?
* No problem, he sleeps at night.

9- یک آدم چگونه ممکن است هشت روز نخوابد؟
* مشکلی نیست شبها می خوابد.


Q10. How can you lift an elephant with one hand?
* You will never find an elephant that has only one hand.

10- چگونه می توانید فیلی را با یک دست بلند کنید؟
* شما امکان ندارد فیلی را پیدا کنید که فقط یک دست داشته باشد.


Q11. If you had three apples and four oranges in one hand and four apple and three oranges in other hand, what would you have ?
* Very large hands

11- اگر در یک دست خود سه سیب و چهار پرتقال و در دست دیگر سه پرتقال و چهار سیب داشته باشید کلا چه خوهید داشت؟
* دستهای خیلی بزرگ


Q12. If it took eight men ten hours to build a wall, how long would it take four men to build it?
* No time at all, the wall is already built.

12- اگر هشت نفر در ده ساعت یک دیوار را بسازند چهار نفر آن را در چند ساعت خواهند ساخت؟
* هیچ چی، چون دیوار قبلا ساخته شده.

قیمت دلار

بیخود شایعه درست نکنین سر کوچه ما دلار ۹۰۰ تومنه !!

  )
محمود احمدی نژاد مصاحبه خبری ساعت 10 شب(

 .

.

.

یه 100 دلاری خریدم ، نگه داشتم تا 2 ماه دیگه خونه بخرم انشاااااااااالله !!!

جمله قشنگ



لحظه هایی هست که بی هیچ دلیلی حال خوشی نداری نه خودت میفهمی دردت چیست...نه دیگری..!!!
.
.
.
ته سیگارت با دل بی صاحب من خاموش کن !! عادت دارد دلم به سوختن
.
.
.
تو زندگیه بعضیا عشق ثابته ؛ ولی آدماش به طور مستمر در حال تعویض شدنن..
.
.
.
هر دو به یک احساس رسیدیم تو به "فراغــــــت" من به "فراقــــت" یک حرف تفاوت که مهم نیست .
.
.
.
خیلی از یخ کردنهای ما از سرما نیست
لحن بعضی ها زمستونیه...
.
.
.
تواگر باز کنی پنجره ای سوی دلت
میتوان گفت:که من چلچله باغ توام
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای توام...
.
.
.
ضــرب المــثــل جـدیــد :
کـار هـرکـس نیـست هـَمـسر داشتــن .. مـَــــردِ خـــَــــــــر میخـواهـَد و مــالِ خـفــن !!
.
.
.
آدمایی که از رابطه های طولانی میان بیرون خطرناکن .... چون اونا میفهمن ؛ میشه یه چیزایی رو از دست داد ، و نمرد ...
.
.
.
بیا جاهامون رو عوض کنیم
دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشه
.
.
.
همه ی موجـودای زنده بعد از مرگشون فاسد میشن و آدما قبل از مرگشون.
.
.
.
خدایا ؛... من اگر بد کنم تو را بنده دیگر بسیار است ،
تو اگر با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟؟؟؟
.
.
.
اشتباه را تصحیح نکردن خود اشتباه دیگریست. «کنفوسیوس»
.
.
.
تنهایی ثروت بزرگی است ولی ای کاش ما فقیر مانده بودیم.
.
.
.
هر که در سینه دلی داشت به دلـداری داد / دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز 
.
.
.
به سلامتی دلامون که واسه کسایی تنگ میشه که اصلا نمیدونن دل چیه...
.
.
.
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ،
می گویند حساسیت فصلی است ،
آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم ....
.
.
.
به سلامتی کسی که بهش زنگ میزی.....خوابه....ولی واسه این که دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی....باید بیدار میشدم
.
.
.
وای از روزی که لطـــــــــف مکـــــرر باعـث حـــــــــق مســـــلم شود .
.
.
.
زندگی تاس خوب آوردن نیست، بلکه تاس بد را خوب بازی کردن است!
.
.
.
میشه
حرف از رفتن هاســــــــــت
کاش کسی ...
با آمدنش غافلگیرمان کنــــــــــــــد

اینترنت ملی

آقا اینترنت داره ملی می شه! 2هفته دیگه بیشتر وقت ندارید!
هرکی داره مخ می زنه زود سر و تهش رو هم بیاره و شماره رو بده!!!
هرکی عکسی داره که هنوز نذاشته زود تو این 2هفته بذاره
ملت بیان لایک کنن!
اگه کسی رو مسخره کردی برو حلالیت بطلب!
...
پروفایل های الکی و فیک خودشون راستشو بگن و تکلیف یه جماعت رو روشن کنن!
خلاصه هرکار با فیسبوک دارید زودتر جمع و جور کنید که دیگه فیسبوک داره از بین ما میره!!!

.

.

.

تنها راهی که جنتی بتونه از فاش شدن سنش جلوگیری کنه اینه که اینترنت ملی کنه.که اینجورکه بوش می یاد تا 14روز دیگه میکنه

.

.

.

اینترنت و ببندن باس دوباره واسه دختر بازی بریم پاساژ

.

.

.

خداحافظ ای اینترنت نفتی، خدا حافظ ای فیسبوک باکلی بدبختی، خداحافظ ای مردم خوشبخت ، خداحافظ ... خداحافظ ... شماهم خداحافظی کنید

.

.

.

اینقدر واسه وصل شدن به اینترنت از سرور این کشور به اون کشور رفتم
که الان فکر می کنم تجربیات سفرم از مارکوپولو بیشتره

.

.

.

فیلترشکنم از خجالت روش نمیشه تو چشام نگاه کنه

بیچاره فکر میکنه تقصیر اونه...!

.

.

.

اگه اینترنت ملی بشه و ارتباطمون قطع شه
من به روش سرخپوستی با دود پست میزنم

شمام خلاصه یاد بگیرین با دود لایک بدین...!

.

.

.

هر نسلی در ایران "صبر" و "استقامت" اش با یه چیزی محک می خوره، نسل من با این سرعت اینترنت ....