جمله قشنگ


خدایا من حواسم به همه هست به جز تو

پس تو هم حق داری، حواست به همه باشه به جز من

.

.

.

آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند

.

.

.

خداوندا، مگذار آنچه را که حق می دانم
به خاطر آنچه که بد می دانند، کتمان کنم

.

.

.

کلّ ِ دنیا را هم که داشته باشی.. باز هم دلت میخواهد ، بعضی وقتها.. فقط بعضی وقتها.. اصلا" برای ِ یک لحظه هم که شده ، همه ی دنیای ِ یک "نفــر" باشی

.

.

.

دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست؛
فقط آسمانمان یکیست..

.

.

.

نصف اشتباهاتمان ناشی از این است
که ....
وقتی باید فکر کنیم ... احساس میکنیم و وقتی که باید احساس کنیم ...فکر میکنیم

.

.

.

من زیاد از درخواست لایک خوشم نمیاد. فقط میخوام نظر همه رو بدونم. منفورترین کلمه

.

.

.

گاهی لازم است
دکتر به جای یک مشت قرص
برایت " فریـــــاد " تجویز کند...!!

.

.

.

صبر کن سهراب ...
قایقت جا دارد ؟
من هم از همه ی اهل زمین دلگیرم ...

.

.

.

اگر کسی باعث زمین افکندن تو شد
خدا هست دستتو بگیره و بلندت کنه
اما...
اگر خدا فردی رو که زمینت زده ... زمین بزنه
دیگه کسی نیست کمکش کنه

.

.

.

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم نمیدانند رو به راهی که تو رفته ای

.

.

.

سیم کارتم نشدیم همراه اول کسی باشیم

.

.

.

نانوا هم جوش شیرین می زند.... بیچاره فرهاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد