اس ام اس خنده دار


خدا معجزه کرد، آدمو آفرید

توهم بیا یه معجزه کن ، آدم بمون !

.

.

.


تفکر عمیق حبف نون :

در عجبم از نخود و لوبیا با این جثه‌ی ریز، که چه بادهای عظیمی در خود نهفته‌ دارند !

.

.

.

خسیسه ! کرم معده میگیره

کرم تو معده خسیسه زخم معده میگیره !

.

.

.


امشب که محتاج تو ام جایه تو …..

یکی دیگه رو اوردم داره ماهوارمو نصب می کنه ، دیگه نمی خواد بیای !

.

.

.


به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم !

…………
مادرم را عرض کردم !

.

.

.

دلم خواست چیست؟

قطعی ترین ومنطقی ترین دلیل برای کاری که درآن ری*ده اید !

.

.

.


اس ام اس یک پسر ایرانی:

عزیزم ، خوبی ؟!

دلم واست تنگ شده

همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !

.

.

.

اگر دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی !؟

اونی که خیلی دوستش داری ؟

یا اونی که خیلی دوست داره ؟

.

.

.

به غضنفر میگن : تو منی من توام ، حالا تو کدومی ؟

میگه : خاک بر سرتون گمم کردین !

.

.

.


در دنیا فحشهایی وجود دارند که بار عاطفی شان از صدتا کلام عاشقانه بیشتر است

مثل : دیووونه !

دوستت دارم دیوونه !

.

.

.

مغزه عضنفر رو میشکافن ببینن توش چیه

میبینن حیف نون نشسته داره فکر میکنه !

.

.

.


کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !

.

.

.

فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم

چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه !

.

.

.

تو که چشمات

لنزِ

دماغتم که عمل کردی…

نصف وزنتم لوازم آرایشِ … !

نه بابا تو خودتم خودت و قبول نداشتی !

.

.

.

میدونی چیه ؟

اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ، اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود !

.

.

.

به غضنفر میگن بابات مرده میگه نه بابا اصلا امکان نداره

میگن والله مرده , میگه آخه تا حالا اصلا سابقه نداشته !

.

.

.

مردی در ۷۰ سالگی ۷۰۰ میلیون بهش رسید

او با پولش ۷۰۰ دستشویی ساخت

گفتند : چرا این کارو کردی..!؟

گفت : پولی که تو این سن به ادم میرسه باید توش ری*د..!

.

.

.

یک روز مردی با عجله پیش دکتر میره و می گه:

سلام دکتر! زود بیا، آپاندیس زنم درد گرفته

دکتر میگه: من که یک هفته پیش آپاندیس زنتون رو عمل کردم،

مگر می شود یک زن دو تا آپاندیس داشته باشه؟

آن شخص می گه: نه، ولی یک مرد که می تواند دو تا زن داشته باشد!

.

.

.

به غضنفر میگن بابات چند سالشه ؟ میگه نمیدونم خیلی وقته داریمش!

.

.

.

مغز انسان پر کارترین جای بدنه

اون همه ۲۴ ساعت روز و همه ۳۶۵ روز سال و کار میکنه

کار اون از لحظه تولد آغاز میشه و فقط وقتی متوقف میشه

که ما وارد سالن امتحانات میشیم!!!

.

.

.

فکرشو بکن اگخ بابات میتونست فکرتو بخونه

اون موقع هر ۵ دقیقه یه چک آبدار میخوردی !

.

.

.

یارو تو توالت میمیره ، روحش تو هواکش گیر میکنه !

.

.

.

نگاه کردن به دختر نامحرم اصلا جایز نیست

مگر اینکه
لامصب خیلی خوشگل باشه !

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ( سری ۵ )


* سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟!

پـَـَـ نــه پـَـَــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!


رفتم کتابفروشی ،میگم : از دکتر شریعتی چی دارین؟
می پرسه : کتاباشو میخوای؟!
پ نه پ لباس زیراشو میخوام،شنیدم بوی وطن پرستی میدادن


برای مامانم گل خریدم ، بهش دادم، میگه گل؟؟!!
میگم:پ نه پ آفساید بود داور قبولش نکرد


سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟میگم پـــَ نَ پـــَ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه


داریم بازیه بارسا و رئالو نیگا میکنیم
دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود
مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن
یه دفعه دوستم از خواب پریدو گفت چرا خوشحالین؟گل شد؟
گفتم پَــ نَ پَــــ ،خرمشهر آزاد شد


اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟؟؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟؟؟
میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده


دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!


با دوستم رازِ بقا میدیدیم بهم میگه:شیرایِ نَر همشون صورتاشون مو داره !!!
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ فقط اونائی که عضو پایگاه مقاومت بسیج جنگلن اینطورین

 

سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. همسرم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخو ابه


رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم، میگه بیام پایین؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم


با دوستم رفته بودیم استخر غریق نجات اومده میگه میخوایین شنا کنین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم تو آب حل بشیم به عنوان املاح معدنی مردم استفاده کنن


داستان اقتصاد در کشور های مختلف


اقتصاد مرسوم:
دو تا گاو ماده دارین... یکیش رو می فروشین و یه گاو نر می خرین... به تعداد گاوهای گله شما افزوده میشه و اقتصاد رشد می کنه.... پول براتون همینطور سرازیر میشه و می تونین به بازنشستگی و استراحت بپردازین...

اقتصاد هندی:
دو تا گاو ماده دارین... اونها رو می پرستین و عبادت می کنین!
اقتصاد پاکستانی:
هیچ گاوی ندارین... ادعا می کنین که گاوهای هندی مال شما هستن... از آمریکا طلب کمک مالی می کنین... از چین طلب کمک نظامی می کنین... از انگلیس هواپیماهای جنگی... از ایتالیا توپ و تانک... از آلمان تکنولوژی.... از فرانسه زیر دریایی... از سوییس وام بانکی... از روسیه دارو... و از ژاپن تجهیزات... با تمام این امکانات گاوها رو می خرین و بعد ادعا می کنین که توسط جهان مورد استثمار قرار گرفتین!

اقتصاد آمریکایی:
دو تا گاو ماده دارین... یکیش رو می فروشین و دومی رو تحت فشار مجبور می کنین که به اندازه ۴ تا گاو شیر تولید کنه... وقتی گاوتون افتاد و مرد اظهار تعجب و شگفتی می کنین... تقصیر رو گردن یه کشور گاودار میندازین و بعد طبیعتا" اون کشور یه خطر بزرگ برای بشریت به حساب میاد... یه جنگ برای نجات جهان به راه میندازین و گاوها رو به چنگ میارین!

اقتصاد فرانسوی:

دو تا گاو ماده دارین... دست به اعتصاب می زنین چون می خواین سه تا گاو داشته باشین!
اقتصاد آلمانی:
دو تا گاو ماده دارین... اونها رو تحت مهندسی ژنتیک قرار میدین... بعد گاوهاتون ۱۰۰ سال عمر می کنن و ماهی یه وعده غذا می خورن و خودشون شیرشون رو می دوشن!

اقتصاد انگلیسی:
دو تا گاو ماده دارین... که هر دو تاشون دیوونه هستن! ﴿جنون گاوی دارن!﴾

اقتصاد ایتالیایی:
دو تا گاو ماده دارین... نمی دونین که اونها کجا هستن... پس بیخیال میشین و میرین سراغ ناهار و شراب و استراحتتون!

اقتصاد سوییسی:
۵۰۰۰ تا گاو ماده دارین... هیچکدومشون مال خودتون نیستن... از کشورهای دیگه پول می گیرین که دارین گاوهاشون رو نگه می دارین!

اقتصاد ژاپنی:
دو تا گاو ماده دارین... اونها رو از نو طراحی ژنتیکی می کنین... هیکل گاوهاتون یک دهم اندازه طبیعی میشه و ۲۰ برابر معمول هم شیر تولید می کنن... بعد شونصد تا کارتون و عکس برگردون و آدامس با شخصیت گاوهاتون با چشمهای درشت می سازین و اسمش رو میذارین Cowkemon و توی تمام جهان پخش می کنین و می فروشین!

اقتصاد روسی:
دو تا گاو ماده دارین... اونها رو می شمرین و متوجه میشین که ۵ تا گاو دارین... اونها رو دوباره می شمرین و می فهمین که ۴۲ تا گاو دارین... اونها رو دوباره می شمرین و متوجه میشین که ۱۷ تا گاو دارین... یه بطری ودکای دیگه باز می کنین و به خوردن و شمردن ادامه میدین!

اقتصاد چینی:
دو تا گاو ماده دارین... ۳۰۰ نفر آدم دارین که گاوها رو می دوشن... بعد ادعا می کنین که سیستم استخدامی و شغلی کاملی دارین و تولیدات گاویتون در سطح بالایی قرار داره و هر کس رو هم که آمار واقعی رو بیان کنه بازداشت می کنین!

اقتصاد ایرانی:
دو تا گاو ماده دارین که هر دو تاشون از باباتون به ارث رسیده... یکیش رو دولت بابت عوارض و مالیات و خمس و زکات و سهم صدا و سیما و سهم بنیاد های مختلف و غیره ضبط می کنه... دومی رو هم قربونی می کنین و نذر قبولی توی دانشگاه و ازدواج موفق و شغل خوب و بدن سالم و عقل درست و حسابی و.........و غیره می کنین... و اقتصاد کماکان فلج می مونه!

پـَـَـ نــه پـَـَـــ (سری 4)

* بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه نیـــــو فولدر 


* دارم با تلفن حرف میزنم. زنم میگه دوستت بود؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سارکوزی بود در مورد مناقشات اخیر خاورمیانه نظرمو می خواست


* صدای خروپفش کشتمون ! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می‌کنه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌!


* از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم، میگه باقی پولتو میخوای؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!


* تو حیاط دانشگاه تو انگلیس دارم با دوستم فارسی حرف میزنم، یارو اومده میگه خانوم شما ایرانی هستین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ انگلیسی هستیم فارسی یاد گرفتیم بتونیم صادقی گوش بدیم!


* تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلومو گرفته! میگم پولیه؟
مبگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو حین کار براتون مزاحمت ایجاد کنند


* رفتم داروخونه، میگم باند دارین؟ میگه باند پانسمان؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ باند فرودگاه ! میخوام فرود بیام !


* تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم. میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!


* به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام. میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست!


* روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده میگه... روزنامه میخونی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم


رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر. میگه شمام دستشویی داری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟


رفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه میخوام! طرف با یه قیافه حق به جانب که مثلا خیلی حالیش میشه و من چیزی حالیم نیست ، به یه حالتی غمزه مانند میگه شامپو واسه موهات دیگه؟
پـَـَـ نــه پـَـَـ شامپو ویتامینه واسه فرش میخوام که گل هاش سریع رشد کنن


به شوهرم میگم موجودی حسابت چقدره؟ میگه: پول میخوای؟
پـَـَـ نــه پـَـَـ می خوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم


به راننده تاکسیه میگم مرسی نگه دارید می گه پیاده می شی؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَـ می خوام ببینم لنت و ترمزت سالمه؟


در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟
پـَـَـ نــه پـَـَـ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه


مامانم اومده بود خونه مون،داشتیم اخبار بی بی سی نگاه می کردیم.میگه:ماهواره اس؟گفتم:پ نه پ !ایرانه!مجریهاش کشف حجاب کردن


پلیس دهنمو بو میکنه میگه مشروب خوردی? میگم په نه په با زکریای رازی لب گرفتم


* دراز کشیده بودم لب استخر. دوستم میگه آفتاب می گیری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس !


* دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم. اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه کباب درست میکنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم فوتبال دستی بازی میکنم


به دوستم میگم یه ذره حجابتو درست کن ... میگیرن !
میگه کی ؟ پلیس ؟
پَـــ نَ پَــــ دست اندرکاران شبکه فشن تی وی


به دوستم میگم یه ذره حجابتو درست کن ... میگیرن !
میگه کی ؟ پلیس ؟
پَـــ نَ پَــــ دست اندرکاران شبکه فشن تی وی


رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه... میگم پاورت سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟ میگم پَـــ نَ پَــــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه


*خانمه داره غرق میشه میگم دستتو بده
میگه میخوای نجاتم بدی؟
گفتم پ ن پ دستتو بده میخوام واست لاک بزنم


* جلو عابر بانک تو صف وایسادم یارو می گه ببخشید شمام پول میخاین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک کنم

پـَـَـ نــه پـَـَـــ (سری ۳)

* یارو شنا بلد نیست داره دست و پا میزنه کمک میخواد، میگه داره غرق میشه؟ پ نه پ داره آب استخر رو خالی میکنه دیده تنهایی نمیتونه کمک میخواد.!!!


دوستم بهم گف فشن کردی:گفتم پ نه پ یه موسفید توسرم دراومدبقیه به احترامش بلند شدن


*آخرین شعر خیام:
بگذار قلم را به غزل بسپارم
شاید گره ای باز شود ازکارم
پرسید مگرتو هم غزل می گویی
گفتم په نه په؛فقط رباعی دارم


رفتیم رستوران ... میگم ۲ تا جوجه لطفا
میگه جوجه کباب؟
پَ نه پَ ازین جوجه رنگیا ... یه قرمز بدین یه سبز


دزد اومده خونمون همه جا رو بهم ریخته ... ۲ تا فرشمونو برده ...
زنگ زدیم پلیس اومده میگه خونتون دزد اومده؟
پـَــــــــ نَ پَــــــــ می خواستیم تغییر دکور بدیم گفتیم شما هم
بیاین نظر بدین


دارم سیگار میکشم مامور اومده میگه داری سیگار میکشی؟ میگم پَـــ نَ پَــــ دارم
علامت میدم سرخپوستای قبیله بغلی بفهمن ما اینحائیم. گفت پدر سگ اهل فیسبوکم که هستی سوار شو بریم....
گفتم کلانتری ؟ گفت پَـــ نَ پَــــ بریم قبیله بغلی بگیم آوردیمت، لازم نیست دیگه شما تو زحمت بیوفتین


*خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟
میگم پَـــ نَ پَـــ هندونه است داره مسخره بازی در میاره


رفتم دکتر می گم بدخواب شدم هر شب تا ساعت 3، 4 صب بیدارم. میگه اذیت میشی؟ پ ن پ کلی خوش می گذره اومدم یه کار کنی از 4 به بعد بیدار بمونم


بدجور تو فتنه آفریــــدی پـَـَـ نــه پـَـَـــــ
جز سوژه دگر هیچ ندیدی پـَـَـ نــه پـَـَــــ هرچند گهی شور و گهی بــی نمکی!
اما تو هنوز هــم جدیدی پـَـَـ نــه پـَـَــــ


*رفتم سر یخچال دارم دنبال یه خوراکیی چیزی میگردم،مامانم میگه دنبال خوراکی میگردی؟ پـــ نـــ پـــه دنبال آرمانهای امام راحل میگردم اما نمیدونم تو کدوم طبقه اس


* تو دانشگاه چمنهارو کوتاه کردن,یکجا جمع کردن که ببرن. من و دوستام رو نیمکت کنارشون نشسته بودیم دوست دخترم اومد گفت چمنا کوتاه کردن میخوان ببرن. گفتم په نه په نگهداشتان واسه مصرف شما, قهر کرد رفت. گفتم قهر کردی گفت په نه په میرم قاشق چنگال بیارم باهم بوخوریم


* رعدو برق داره پشت سر هم میزنه، دوستم میگه رعدوبرقه؟ میگم...پـَـَـ نــه پـَـَــــ ... خدا داره عکس یادگاری ازمون میگیره لبخند بزن بزغاله


* رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟!!!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری، دربست


* نصفه شب یکی از بالا درمون پرید تو حیاط داداشم گفت علی دزده؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ "زوروِ " داره از دست گروهبان گارسیا در میره


رفتم سر گاو صندق بابام یواشکی پول بردارم مامانم رسیده میگه اومدی پول برداری؟؟؟؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم قسطامو بدم


دوستم پی ام داده: سلام! منم جواب دادم سلام! بعد میگه هستی؟؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ به مسنجرم یاد دادم مودب باشه خودش جواب سلام بده ثواب داره


رفتم به همسایه مون می گم تخم مرغ داری؟
می گه می خوای غذا درست کنی؟
پَ نه پَ ، می خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره


* پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه

* یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین. دوستم میگه : معتاده؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه

* بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه نیـــــو فولدر

داستان (چگونه یک خبر بد بدهیم )


مردی جوان در راهروی بیمارستان ایستاده، نگران و مضطرب. در انتهای کادر در بزرگی دیده می شود با تابلوی "اتاق عمل". چند لحظه بعد در اتاق باز و دکتر جراح با لباس سبز رنگ از آن خارج می شود. مرد نفسش را در سینه حبس می کند. دکتر به سمت او می رود. مرد با چهره ای آشفته به او نگاه می کند.
دکتر: واقعاً متاسفم، ما تمام تلاش خودمون رو کردیم تا همسرتون رو نجات بدیم. اما به علت شدت ضربه نخاع قطع شده و همسرتون برای همیشه فلج شده. ما ناچار شدیم هر دو پا رو قطع کنیم، چشم چپ رو هم تخلیه کردیم ... باید تا آخر عمر ازش پرستاری کنی، با لوله مخصوص بهش غذا بدی روی تخت جابجاش کنی، حمومش کنی، زیرش رو تمیز کنی و باهاش صحبت کنی ... اون حتی نمی تونه حرف بزنه، چون حنجره اش آسیب دیده ... با شنیدن صحبت های دکتر به تدریج بدن مرد شل می شود، به دیوار تکیه می دهد. سرش گیج می رود و چشمانش سیاهی می رود.
با دیدن این عکس العمل، دکتر لبخندی می زند و دستش را روی شانه مرد می گذارد. دکتر: هه ! شوخی کردم ... زنت همون اولش مُرد.

پـَـَـ نَ پـَـَــــ ( سری 2 )

* مامانم میگه مگس رو نگاه کن نشسته رو مانیتور....می گم چیکارش کنم بکشمش؟......په نه په بهش بگو یکم عقب تر بشینه چشاش ضعیف نشه


میخوام مسواک بزنم...
بابام می پرسه میخوای مسواک بزنی؟؟
میگم بله بابا جون..
میگه خمیر دندونم روش میزنی؟؟
میگم بله بابا جان..
میگه خاک تو سرت این همه موقعیت پ ن پ درست کردم واست استفاده نکردی


*تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیارم میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!


داشتم مسواک میزدم مامانم گفت داری مسواک میزنی گفتم پ نه پ دارم دندونامو واکس میزنم


از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن، طرف میگه بفرستم واستون؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ آپلود کن، لینکش رو بده، دانلود میکنم


رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ همینجا میخورمش


*رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده ریچارد


برنامه آشپزی تلوزیون:
خانم آشپز:حالا سینمونو میزاریم گرم بشه
شجاعی مهر:منظورتون سینه مرغه؟
خانم اشپز: پَـــ نَ پَـــ میخوام سینه خودمو گرم کنم