جووووک

سر خط خبرها :

اعلام آمادگی آیتالله مکارم شیرازی و سایر مراجع،

برای دریافت خمس و زکات به دلار..

.

.

.

زن و شوهری داشتن با هم دعوا می کردند، شوهر می گه: من فقط به خاطر این که بابات پولدار بود باهات ازدواج کردم. زنه می گه: باز تو یه دلیلی داشتی، من بدبخت چی؟

.

.

.

خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده ! به افسر میگه یعنی اشتباه از من بوده ؟ افسر : پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ بوده !

.

.

.

یه بابایی صبح از خواب بیدار می شه میره نون سنگک بگیره

 

می بینه شده ۶۰۰ تومن !

 

می گه :اوه اوه! از اصحاب کهف هم بیشتر خوابیدم

.

.

.

خــــــــــــــــــــــــوب ماجرای اصغر فرهادی هم به خوبی و خوشی تموم شد

* * *

چه خبر از اختلاس؟

 

(ستاد کش دهی اختلاس واحد جنوب)

 

.

.

.

خانه ی سینما رو تعطیل کردین، جدایی نادر از سیمین افتخار آفرید ..

خوب بزنید این فدراسیون فوتبال رو هم تعطیل کنین، شاید قهرمان جام جهانی شدیم !.

.

.

.

اگه ورزشی به نام "سگ دو" وجود داشت ما ایرانیا حتما توش می تونستیم یه خودی نشون بدیم...

.

.

.

داشتم فکر میکردم ... ما وزارت امور خارجه واسه چی میخوایم ؟! ! ما که فقط با خودمون در ارتباطیم !

.

.

.

اندر حکایت اختلاس بزرگ:

شهرام جزایری: «منو از اینجا بیارین بیرووووون... اینا دارن منو مسخره میکنن... به من میگن آفتابه دزد!!!»


نظرات 1 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://flickfa.com/

سلام.وبلاگ خوبی دارید.خوشحال می شیم به ما بپیوندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد